ویرایش ، تبدیل و ایجاد پی دی اف Wondershare PDF Editor 3.5.0.16


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 3 / 10 / 1392
بازدید : 997
نویسنده : Hossein

Wondershare PDF Editor نرم افزاری کامل در زمینه فایل های pdf محسوب می شود و توانایی ویرایش ، ساخت و تبدیل فرمت های pdf را دارا می باشد. در مرحله اول این نرم افزار توانایی ویرایش متن و اشیاء (عکس ، نمودارها و…) درون فایل pdf را امکان پذیر میکند و کاربر میتواند به همانند نرم افزار ویرایش متن ، متن داخل فایل پی دی اف را ویرایش نماید و عکس ها و اشیاء درون فایل را جابجا ، تغییر سایز و تغییر امکان و یا حذف نماید. همچنین با داشتن پلاگین OCR میتواند فایل های اسکن شده که به pdf تبدیل شده اند و دارای متن می باشند را ویرایش کند و متن درون آن قابل ویرایش خواهد بود. البته این قابلیت مختص به زبان انگلیسی می باشد. تبدیل فایل های pdf به دیگر فرمت ها نظیر فرمت های عکس و فرمت فایل های نرم افزار آفیس نظیر word , powerpoint , excel و فرمت epu3 که مربوط به کتاب های الکترونیکی می باشد نیز در دستور کار این نرم افزار قرار دارد. همچنین این تبدیل فرمت به صورت برعکس نیز میسر است و کاربر میتواند فرمت های نرم افزارهای آفیس و دیگر فرمت های قابل پرینت را به فرمت pdf تبدیل نماید. قابلیت های ویرایش دیگر نرم افزار مربوط می شوند و ادغام فایل های pdf و یا جدا کردن صفحات از یکدیگر و یا اضافه کردن صفحه ای به درون یک فایل که این امکانات نیز بسیار کاربردی می باشند. قفل کردن فایل های pdf ، اضافه کردن واترمارک و کامنت و های لایت کردن متن ها نیز از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند محسوب می شود.

 

 

 

 

password ویرایش ، تبدیل و ایجاد پی دی اف Wondershare PDF Editor 3.5.0.16رمز فایل: www.downloadha.com

download ویرایش ، تبدیل و ایجاد پی دی اف Wondershare PDF Editor 3.5.0.16 لینک دانلود – 39 مگابایت لینک کمکی

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Wondershare PDF Editor, دانلود کرک Wondershare PDF Editor, نرم افزار pdf, نرم افزار ادغام فایل های pdf, نرم افزار تبدیل فایل pdf, نرم افزار ساخت فایل pdf, ویرایش متن فایل pdf, پسورد گذاشتن روی فایل ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








لطفا برای بهتر شدن وب نظر دهید. id insta: mr-h.s

نظرتون درباره ی این وب چیه؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان downloadha و آدرس wbs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com